tirsdag 20. september 2011

Stol Prosjekt

Prosjektet gikk ut på at vi fikk ett ark med en mal av en stol form tegnet på, som vi skulle klippe ut enten nøyaktig som malen ber deg gjør det eller være kreativ og legge på til personlige egenskaper til stolen.

Etter at stolen hadde blitt klipt ut skulle vi "designe" den, da var bare din egen kreativitet grensen på hva du kunne gjøre. Jeg visste ikke helt hva jeg skulle gjøre, var ikke så kunsterisk av meg de dagene vi skulle arbeide med stolen, så jeg ble ikke helt ferdig.

Første uktastet mitt ble forferdelig og nektet å stå for en eller annen grunn, så det eksperimentet ble kastet i søplen; det likte ikke lærerne så bra fordi de skulle følge med på arbeidsprosessen.

Min andre stol ble fulført, og besto av mykt stoff i farge hvit og blå og ekstra detaljer, der inspirasjonen ble tadd ifra himmelen og skulle symbolisere ro. Den stolen så jeg en av lærerne gå rundt med til tavlen, men hengt opp ble den ikke.

Tror jeg også ikke fikk vurdering/karakter i den oppgaven selv om jeg så Solveig gå rundt med stolen bort til tavlen i gangen, og så fant jeg aldri den stolen igjen.

-Daniel Linevski

1 kommentar: